Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Regler for Forum på Nettips.dk
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Nej, nej, nej, nej, nej...
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forum låstNej, nej, nej, nej, nej...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nej, nej, nej, nej, nej...
    Sendt: 30 Dec 2007 kl. 10:52

Kære medlemmer af dette forum,
Tiden er kommet hvor jeg er nødt til at skære igennem, for med den aktuelle stemning blandt visse medlemmer går det slet ikke.

Formålet med forummet er at læsere kan hjælpe, informere og underholde hinanden på de præmisser, som vi har fastlagt. Disse præmisser (eller regler) er fastlagt af veltænkende mennesker. Man kan mene meget godt og skidt om regler generelt, men typisk sammensættes regler for at sikre at tingene glider og for at have noget at dunke folk i hovedet med, hvis de bliver for kreative. Reglerne kan læses i dette forum.

Dette forum har været en aktiv del af nettet i nogle år efterhånden, og det er egentlig ret sjældent at vi skrider ind. Det sker naturligvis, at medlemmer kommer til at poste "skæve" indlæg, men så syne sjeg faktisk at vi er pænt høflige til at gøre vedkommende opmærksom på det, og det sker sædvanligvis i en ordentlig og sober tone. Hvis man tjekker antallet af indlæg er der altså tale om promiller, der underkastes indblanden fra vores side.

Den ordentlig og sobre tone er alfa og omega for et forum som vores. Da vi i sin tid sammensatte regelsættet var det med et klart mål for øje: at det skulle være et forum, hvor alle kan deltage, bidrage og læse med, og hvor man kunne være rimelig sikker på at få relevante og venlige svar med på vejen.

Den seneste tid er medlemmer begyndt at bidrage med kritik - ikke altid konstruktiv - og det har altså desværre medført skridt på krigsstien. Trommerne buldrer negativt ladet rytmer, og medlemmerne farer i flint. Og det gider jeg ikke at lægge hus til.

Konklusionen er soleklar: hvis man ønsker at bruge dette forum, skal man overholde de regler, der er udformet. Hvis man føler, at det er urimelige og måske ligefrem diktatoriske regler, så bør man finde andre steder at boltre sig.

Jeg synes det er på tide, at nogen gør op med sig selv om de kan være en del af dette fællesskab, når de har dette forums regelsæt for øje: er reglerne så firkantede at det begrænser jeres udfoldelsesmuligheder? Så beder jeg jer indtrængende om at sende mig en PM, hvor I angiver ønsker om udmeldelse.

Min og de andre admins tolerance nærmer sig kanten, og - diktatorisk eller ej - hvis man ikke respekterer det regelsæt der er herinde, så er man ikke velkommen. Jeg tager gerne imod kritik, så længe den er konstruktiv, men jeg rokker mig ikke en tøddel mht. regelsættet.

Gør dig selv og de andre forummedlemmer den tjeneste, at du gennemtænker dine fremtidige indlæg herinde godt igennem, inden du klikker på Opret nyt emne eller Besvar. Hvis du er uenig i mine betragtninger her, bør du altså seriøst overveje at holde dig væk fra forummet. Jeg gider ikke mere ballade og mudderkastning.

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.031 sekunder.