Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Spil - generelt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Wolfenstein: The New Order
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wolfenstein: The New Order

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27051
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wolfenstein: The New Order
    Sendt: 16 Jun 2017 kl. 14:44
Her er tale om rabat på spillet Wolfenstein: The New Order.
Et spil fra 2014, i rækken af wolfenstein spillene, som rækker helt tilbage fra windows 98s tid, med titlen 'Wolfenstein 3D'.

For ca. 60 Kr. og med Steam, kan du få Wolfenstein: The New Order, som er et FPS-spil (First Person Shooter/Action skydespil),
der udover at skyde nazister som dukker op i tide og utide, også handler om, at løse forskellige opgaver.
Hjemmeside: https://wolfenstein.bethesda.net/

Rabat: http://store.steampowered.com/app/201810/Wolfenstein_The_New_Order/

Rabatten er iøvrigt et led i en kampagne/reklame, fordi der nemlig udkommer et Wolfenstein-spil, her til efteråret.
Se evt. mere her: http://store.steampowered.com/app/612880/Wolfenstein_II_The_New_Colossus/

Trailer: Wolfenstein: The New Order review:




Redigeret af Bindegal - 16 Jun 2017 kl. 14:44
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 15:17
Selv om der stadig kommer nye båtnakker til, som er erklærede nazister, så tynder det nok ud i rækkerne af heilende idioter. En af dem, der er tyndet ud, var en dansk advokat, som sagde nej til sin skat og som så mange andre forbrydere senere blev politiker. Æret være hans minde og så ikke mer. Minderne har man da lov at ha'.

Wolfenstein: The New Order, er godtnok et spil, og jeg spiller ikke på pc, men måske jeg skulle gøre en undtagelse og anskaffe det? Øvelse gør jo mester.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27051
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 16:02
Altså, jeg er PC-gamer, og spiller FPS-spil..

De fleste FPS-spil styres udover musen, vha. W,A,S,D, samt Space og en action knap E (somregel)..
Så hvis du vil lege med FPS-spil, ville jeg råde dig til enten at springe ud i det, eller forsøge med billigere eller helt gratis spil først..
- Det er nemlig sure penge at "skyde" efter et spil, hvis du ikke nyder det, eller ikke har en interesse for dén slags spil.

- Nu har vi tråden, men der er simpelthen for lidt om spil på Nettips! - Vi må lokke nogle unge gamere til!!! Wink


Redigeret af Bindegal - 16 Jun 2017 kl. 16:04
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 16:20
Jeg ser jo også meget gerne unge gamere lokket til - og andre unge. Men da computerspil ikke interesserer mig en snus, har jeg ikke noget at tilbyde på det felt. Så det må jeg overlade til de af jer, der har forstand på det.

Min "interesse" for Wolfenstein: The New Order var udelukkende en spøg "for at øve mig i at skyde nazister". Jeg skyder ikke nogen, hverken i spil eller i virkeligheden. Faktisk afskyr jeg det.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27051
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af Prutterhunden Prutterhunden skrev:

"for at øve mig i at skyde nazister"

LOLLOLLOL

- jeg tror ikke at det i vor tid, er nazister vi skal bekymre os om Prutter :/

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jun 2017 kl. 16:36
Håber du har ret, Binde, men den sidste idiot er ikke født endnu. I dag tror mange stadig, de kan gøre verden bedre ved at gøre den værre. De interesserer sig ikke for historie, har ikke lært af den og vil derfor gentage den
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Jun 2017 kl. 00:04
Jeg har ærligt talt ikke noget hardware, det vil køre anstændigt på.
Men jeg har set nogle Gameplay-videoer - det er ret flot.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.