Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv. > Guides / tutorials
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Malwarebytes vejledning
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Malwarebytes vejledning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Malwarebytes vejledning
    Sendt: 21 Sep 2017 kl. 12:26
Bleeding Computer har en vejledning i brugen af Malwarebytes Anti Malware (engelsk).

Vejledningen er rigt illustreret og burde derfor være forståelig, også for folk uden de store engelsk-kundskaber.

Vejledning kan læses her.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Sep 2017 kl. 18:55
Feeedt nok, og skulle nogle i Danmark have problemer med at læse og forstå engelsk, da blev QTranslate mig anbefalet her på nettips. Portabelt og ganske glimrende. MBAM's store svaghed er dog, at den ikke selv kan finde ud af at opdatere til nyeste version - kun definitioner

QTranslate Portable : http://www.softpedia.com/get/PORTABLE-SOFTWARE/Education/Portable-QTranslate.shtml

Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Sep 2017 kl. 19:07
AFFI ...

Jeg undres, som du, over den manglende opdatering af versionerne. Men jeg anvender PatchMyPC, som sørger for den nyeste version altid er på computeren
Smile

Opdateringer af diverse malware definitioner fungerer dog upåklageligt.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Sep 2017 kl. 19:23
Det gør jeg også, og den er også portable. Det er en god ting at have, mænn.....MBAM Premium burde selv kunne klare den ting - især når man tænker på, at det er en væsentlig del af mange brugeres sikkerhedsløsning.

Imidlertid kan PatchMyPC ikke nævnes for ofte. Jeg husker med rædsel PSI Secunia, som dog virkede nogenlunde med XP 👌🏼

Redigeret af AFFI - 21 Sep 2017 kl. 19:24
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.