Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Firefox 57
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Firefox 57

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Nov 2017 kl. 16:37
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Nov 2017 kl. 21:07
Pomse..

"Din utilfredshed bliver næppe hørt af Mozilla, da de næppe læser på Nettips. Men du kunne jo vælge at skrive til dem og give udtryk for mangler Wink

Jeg skal hjælpe dig lidt på vej ... "

Tak for det. Men som du selv skriver, blir jeg næppe hørt af Mozilla - og jeg tilføjer: næppe respekteret. Jeg er kun en enkelt bruger og skal nok ikke overvurdere min betydning for Mozilla.

Jeg overlader det til større grupper af brugere at forsøge at overtale, da jeg ikke gider spilde min tid med det. Jeg bruger rigelig tid bag en pc i forvejen. Derudover kan et stort antal af brugere, der skipper Firefox, måske få Mozilla til at tænke sig om en ekstra gang. Men jeg tvivler.. Mozilla må sejle sin egen sø uden min hjælp. De hjælper ikke mig.

Det eneste jeg kan og gør er at påvirke nettipsere, hvoraf nogle stykker tydeligvis er enige med mig. Og det gælder nok ikke kun for Nettips' vedkommende. Jeg ser stor utilfredshed andre steder på nettet.

Jeg har nu installeret og tilrettet 52.0.1, som jeg bruger lige nu. Den er lynhurtig, så hvad skal jeg med et nanosekund mindre? Det eneste, der gik hurtigere end lyset med 57, var at få den fjernet igen.

Jeg holder mig dog til IceDragon, som jeg kan opdatere. Denne FF har jeg blokeret for opdateringer.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27050
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Nov 2017 kl. 17:03
Ved i om browseren icecat gennemgår den samme forvandling?
- Det ville jo være rart med en mozilla-browser, der holder på sine
gode funktioner..




Redigeret af Bindegal - 16 Nov 2017 kl. 17:03
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 11:18
 


Redigeret af rævvi - 22 Mar 2018 kl. 23:03
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 17:02
Jeg har helt droppet firefox 57 på mine to PC`er indtil videre og gået over til Pale-Moon årsagen er 57 ikke understøtter min NoScript som jeg er temmelig afhængig af,det gør Pale Moon til gengæld endda med den dobbelte hastighed af hvad firefox 57 kan præstere, til gengæld understøtter Pale Moon ikke Ghostery Angry noget for nogetConfused
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Nov 2017 kl. 13:28
 


Redigeret af rævvi - 22 Mar 2018 kl. 23:02
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Nov 2017 kl. 15:04
Jeg skrev jo også "indtil videre" men jeg gider ikke bøvle med en webudvikler version når Pale Moon er væsentlig hurtigere end 57 og No SCript har gjort opmærksom på at de er i fuld gang med at tilpasse sig og regner at være færdig i slutningen af måneden. http://hackademix.net/2017/11/14/double-noscript/
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Nov 2017 kl. 13:22
 

Redigeret af rævvi - 22 Mar 2018 kl. 23:02
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Dec 2017 kl. 14:34
Hvad dælen bilder Firefox sig nu ind de skal skutte bestemme at jeg skal bruge Google som jeg har undgået i mange år og stadig gør. "aggresively" Angry"¤&%#"&/(.

Se her:
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Dec 2017 kl. 17:43
Halveski ....

Er det noget du har oplevet? Hos mig er der nemlig ikke ændret noget!
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.