Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Dead Space (PC)
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dead Space (PC)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dead Space (PC)
    Sendt: 19 Feb 2018 kl. 17:07
Jeg har ikke taget den ned, for jeg har den til Plastation 3, som jeg dog ikke rigtigt bruger..
Men her er er en bedre video:

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Feb 2018 kl. 15:05
Jeg har det liggende på min Origin account, og det er meget intenst - grænsende til det overvældende ;)
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Feb 2018 kl. 12:45
Jeg har ikke selv spillet det, men jeg så nogle spilvideoer fra det - det virker rimeligt intenst!
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Feb 2018 kl. 00:47
Dead Space Giveaway fra Origin

Du spiller Isaac Clarke, en ingeniør på rumfartøjet USG Ishimura.
Du er hverken en kriger eller soldat, du er dog den sidste forsvarslinje mellem de resterende
levende besætninger og
"de udøde" Necromorphs, som er rædselsvækkende zombie-hybrider..


Giveaway: https://www.origin.com/dnk/en-us/store/dead-space/dead-space/standard-edition

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.