Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Wozniacki vs. Sevastova
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wozniacki vs. Sevastova

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wozniacki vs. Sevastova
    Sendt: 17 Maj 2018 kl. 21:41
.. spilles nu, men ikke på TV.

Måske du ligesom jeg kan se den her: Watch Wta Rome Center Court : Sevastova vs Wozniacki Live Stream Online

( Ignorér MBAM )

Lige nu 21:40: 1 - 0 til Caro

2 - 0
3 - 0  Sevastova er vist nervøs, laver mange fejl og det er for nemt for Caro
3 - 1  Endelig lidt modstand
4 - 1  Caro i kontrol og spiller skarpt
5 - 1
5 - 2
6 - 2 

2. sæt - Caro server

2 - 0  til Caro
2 - 1

3 - 2
3 - 3
3 - 4 !!
4 - 4
5 - 4
Matchbold til Caro - lykkedes ikke
5 - 5
5 - 6 !!
Sætbold til Sevastova
5 - 7

3. sæt - Caro server

1 - 0  til Caro
1 - 1

Går over til TV, da websiden er afbrudt..
Slut herfra






Redigeret af Prutterhunden - 17 Maj 2018 kl. 23:20
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Maj 2018 kl. 22:02

Ellers Tak, jeg respekterer de advarsler jeg får:

Hellere advarsler – end problemer. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Maj 2018 kl. 22:06
Ok og det respekterer jeg naturligvis. Men jeg er vant til det og har aldrig, så vidt jeg kan se, haft problemer med det.

Synes mig selvmodsigende, at Microsoft advarer mod en side, der "indeholder trusler mod computere, der kan afsløre personlige og økonomiske oplysninger", når Microsoft selv indsamler oplysninger med arme og ben.


Redigeret af Prutterhunden - 17 Maj 2018 kl. 22:18
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guffi Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Okt 2007
Status: Offline
Point: 2878
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Maj 2018 kl. 23:10


Den er på TV2 Sport live nu....
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Maj 2018 kl. 23:14
Tak, Guffi

Så har jeg 2 skærme at glo på. Ville ønske jeg havde øjne i nakken, så jeg undgik at dreje hundehodet som en ugle.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Maj 2018 kl. 00:30
Barsko ...

Der er absolut intet galt med den side Smile

Den anvender i øvrigt https Wink

Falske politiver - det er Defender leveringsdygtig i Wink


Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Maj 2018 kl. 00:50

Pomse, jeg retter mig efter de advarsler jeg få, det er, måske netop derfor, jeg IKKE får, de problemer, som andre får. Wink Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Maj 2018 kl. 03:46
TechRadar byder på de 10 bedste gratis antivirus i 2018 skrevet for godt en måned siden. Microsofts Defender er ikke blandt disse 10, men får dog nogen omtale (og jeg fremhæver):

"Windows has come a long way in terms of security, but it's still fair to suggest that Windows 10's built-in antivirus solution, Windows Defender, is the last free AV app you should trust to keep your system clean. 

Not that it's overtly bad – although it does tail behind just about every third-party antivirus solution – but because its widespread adoption has a big target painted on it for attackers.

Windows users who haven't installed something hardier are the perfect hosts for viruses; attack the weak links, attack through the chinks in the one piece of software armour these weak links have by default, and you're in.

That's why we've dropped Defender from our list of free antivirus apps in this latest update of our free AV roundup. You need more than it can offer. If you're not running advanced virus detection, zero-day virus protection, anti-malware, anti-ransomware and other security essentials, you're not doing it right and leave yourself open to infections and identity theft."

Man kan så vælge ikke at se Defenders manglende placering mellem de 10 bedste, som en advarsel, alt efter hvad man har mest tillid til. Har man mest tillid til Microsofts egne anbefalinger og se bort fra alle andres anbefalinger, er man vel pænt sagt loyal eller måske mindre pænt sagt naiv.

Da alle 10 AV er gratis, og man derfor ikke er nødsaget til at bedømme efter pris, finder jeg det for sund fornuft at starte fra toppen, når man vil vælge sin egen løsning. Andre kriterier kan dog være enkelhed, overskuelighed og kravene til egen indsats i indstillinger, it-forståelse etc. Vil man have noget nemt, eller må det godt kræve en større indsats fra brugeren?

The best free antivirus in 2018 | TechRadar

Tvivler man på TechRadars uafhængighed og neutralitet overfor konkurrerende it-selskaber, skriver de selv:

"We do not take payment for product reviews. Ever.
We select products for review based on what we believe our readers would want to know.
We'll tell you what we think, not what advertisers want you to hear.
We say it as we see it. Our expert reviewers love technology and want you to love it too. If it's rubbish, we'll warn you off.
If a product doesn't meet our high standards, we'll tell you why.
"

Det kan man så vælge at tro på eller ej, ligesom man kan vælge at tro eller lade være at tro på Microsofts lovprisende reklamer for egne produkter.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Maj 2018 kl. 05:18
Barsko ...

Jeg tilhører nok gruppen 'andre'. Pudsigt nok oplever jeg heller ikke problemer, trods friheden til at bevæge mig uden for de grænser Microsoft ønsker jeg skal holde Wink

Og så kan vi jo tage et kig på AV Comparatives ....


Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Maj 2018 kl. 10:58

” Falske politiver - det er Defender leveringsdygtig i”

Det er de åbenbart ikke alene om:  ”( Ignorér MBAM )”

Ja, konkurenterne vil også have andel i markedet, så når en sidder på op til 90%, så  forsøger de det nemmeste: Kritisere det de fleste bruger.

Det er en dårlig skik, som desværre en blevet udbredt angående, så meget andet også.

.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.