Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Video downloader
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video downloader

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Video downloader
    Sendt: 10 Jul 2018 kl. 12:28
Er der nogen her på nettips der har prøvet den her app. fra Microsoft...
…………………………………………………………

HD video downloader for Youtube

Produktudvikleren mener, at dette produkt opfylder kravene til hjælp til handicappede, så det er nemmere for alle at bruge.
Coder15
Gratis
Jeg kan kun få den til at downloade audio...ikke video


Redigeret af Ralphus - 10 Jul 2018 kl. 13:27
vh.
Ralphus

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Jul 2018 kl. 15:38
Hvis du vil have et gratis program, som henter fra mange sider - bl.a. YouTube, da kan jeg anbefale dig at kigge på Ashampoo ClipFinder HD 2, som er gratis nu. Scroll ned til download, hvis du vil have noget, som virker. 

http://www.ashampoo.com/da/dkk/media/0255

Ellers er der giveaway på Wonderfox Video Converter, som både kan hente bl.a. YouTube videoer direkte til harddisk. Hvis du ønsker det, konverterer den det hentede til det filformat, du ønsker:

http://www.videoconverterfactory.com/giveaway/dvc-7.1.html?p&AFFILIATE=55167


Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Jul 2018 kl. 17:22
Tak ska' du ha' AFFI...….Det blev Ashampoo , da jeg i forvejen har 3 af Deres produkter...Thumbs UpHandshake
 
Ja AFFI...så mangler jeg bare en god converter , så jeg også kan få lydfilen i MP3 og andre formater..


Redigeret af Ralphus - 10 Jul 2018 kl. 17:40
vh.
Ralphus

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Jul 2018 kl. 17:49
Fino, du kunne bruge den. Det er altid en af de første, jeg henter. Forresten, i link nr to, er der en rigtig god converter, som jeg også bruger. Opgaven er lige i overkanten for en addon - efter min mening, og når man er så heldig, at der findes gode sager gratis.....og man tilmed har brug for dem, så bliver det ikke meget bedre Thumbs UpHandshake 

Ellers : http://filehippo.com/download_free_video_mp3_converter/




Redigeret af AFFI - 10 Jul 2018 kl. 17:51
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Jul 2018 kl. 18:18
Jeg valgte en anden,så må jeg prøve at se hvordan den teer sig...
Prøv at se Video Guiden.....du kan...redigere-indsætte tekst-brænd en DVD indsætte en URL og downloade og meget mere....


Redigeret af Ralphus - 10 Jul 2018 kl. 18:32
vh.
Ralphus

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Jul 2018 kl. 18:33
Det ligner et godt valg, og den er bogmærket, hvis jeg skal ud i en formatering og efterfølgende program installering Thumbs Up

Jeg bemærkede, at den også har en redigeringsmulighed. Når du nu har vænnet dig til APowersoft Converter, så kan det være, at du har prøvet dig frem som "editor", og du får lyst til at bruge samme tråd til at fortælle, om du er godt tilfreds....om det "er pengene værd" Smile

Ærgerligt, man ikke kan få den til Mac, men der er jo den gratis 5K Player, som også henter videoer pr URL - når den ikke afspiller i bedre kvalitet end VLC, som er ringe på en MacBook

Redigeret af AFFI - 10 Jul 2018 kl. 18:36
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Jul 2018 kl. 18:43
Ser på den ved en senere lejlighed......det kunne være at andre også har/prøver den.
Det ville være rart at høre/se hvad andre synes....Beer
vh.
Ralphus

Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jul 2018 kl. 11:26
Spørgsmålet er så, om der er forskel på den og den netop forbudte.
Hvis man gerne vil gøre det på sin Android-enhed, så er jeg begyndt at bruge Videoder, som er enormt ligetil.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jul 2018 kl. 17:05
'Den forbudte'.... Ja nu har de jo nok fået blod på tanden, og vil helt sikkert forsøge med de øvrige også!

Antipiratgruppen er særdeles aggressiv i den retning.. lige som advokaterne, der udsendte 'trusselsbreve' til folk, de mente havde downloadet ulovlig materiale.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jul 2018 kl. 17:44
Men til FF og Chrome findes der Video DownloadHelper...
- Bruger den selv til min ældre FF, og virker upåklageligt!
Hjemmeside: http://www.downloadhelper.net/

https://chrome.google.com/webstore/detail/video-downloadhelper/lmjnegcaeklhafolokijcfjliaokphfk?hl=da

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/video-downloadhelper/


Redigeret af Bindegal - 12 Jul 2018 kl. 17:49
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.