Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Dagens gHack
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dagens gHack

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dagens gHack
    Sendt: 15 Okt 2018 kl. 19:44
Unægteligt LOL
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2018 kl. 16:30

Ja, der er stor forskel på Fjende, og Lidelsesfælle, af anden mening. Wink

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2018 kl. 16:13
Heri kan vi da slet ikke være uenige. Vores forfædre blødte for at vi blev givet et land med frihed og velfærd i arv. Det strider mod sund fornuft at lade stå til, mens antidemokratiske kræfter forsøger at undergrave demokratiet. Det er skrøbeligt nok i forvejen, og vi bør ikke give os en millimeter, naturligvis. Tværtimod bør vi røde som blå - for at blive i termen - stå sammen i solidaritet, så vi kan leve i fredelig sameksistens. Konservative og kommunister arbejdede glimrende sammen under WWll - velvidende, at deres veje måtte skilles, når værnemagten og håndlangere var taget hånd om. Dét Danmark vil både gul, brun, rød og nordisk hudfarvede vel gerne bevare - jvnf have tilbage

http://www.youtube.com/watch?v=NONnUBKcNZI

Nu kan jeg igen og atter ikke indsætte en video. Det problem var ellers afhjulpet med "moderniseringen" af forumdelen. Jeg søger naturligvis med https. Når jeg ikke gør, kan jeg indsætte både indlejret kode og links, som stammer fra usikker søgning http. Hvad mon jeg gør galt denne gang - udover at jeg skriver fra en MacBook Pro 2017 (fuldt ekviperet)





Redigeret af AFFI - 15 Okt 2018 kl. 16:23
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Okt 2018 kl. 20:02
Kom også til Tuben via dit link. Og nu gi'r jeg mig tid til at se og høre det til slut.

Godt at se man ikke er alene om at kunne se faren ved den omsiggribende overvågning fra fx sovsens side. Det kræver åbenbart en vis grad af intelligens. Jeg fatter ikke og kommer aldrig til at fatte, at mindre begavede ikke kan se, at det er en trussel mod demokratiet.

Blir demokratiet til diktatur blir truslen mod menneskeheden eksplosivt større. Historien har vist os, hvad despotiske galninge kan finde på. Hitler havde ikke atomvåben, og det skal vi være glade for. Havde han, havde han også brugt dem. Despoter har vi også i dag, og flere af dem har atomvåben eller vil få dem. Der er alt mulig grund til at forsvare demokratiet uanset partifarve.

Microsoft = Skynet
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Okt 2018 kl. 13:06
Æv, men linket lige over videoen fører til samme - bare direkte på Tuben. Jeg er stensikker på, at det er noget, du kan relatere til. Btw, kan det godt være, at jeg har sat videoen forkert ind, da jeg bruger https istedet for http - sår'n bare for at øge sikkerheden en smule Smile

PS. Jeg håber, du og mange flere fik set første video, som umiddelbart kan virke lidt fjollet. Imidlertid har manden fat i pointen.

Redigeret af AFFI - 15 Okt 2018 kl. 16:26
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Okt 2018 kl. 16:22
Videoen blev af "uransagelige" grunde spærret: "Der opstod en fejl og bla bla .."

Men ses på tuben, hvilket jeg dog venter med grundet længden og sparsom tid.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Okt 2018 kl. 14:42
Herregud, vi fik det jo gratis, ikke sandt, og vi har da ikke det mindste imod, at vores mest intime emails eller chat's til kæresten lagres på Microsoft's database. Desuden er de fleste hverken kriminelle eller værre - terrorister Party 

http://www.youtube.com/watch?v=-HaQrlE7l-M



Redigeret af AFFI - 13 Okt 2018 kl. 14:45
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Okt 2018 kl. 13:59
I det hele taget var sovsens idé med at opgradere hvert halve år måske en rigtig dårlig idé? Måske de skulle have holdt fast i opgraderinger med 3-5 års mellemrum? Så var der tid til at rette fejlene henad vejen, og kunderne skulle alligevel skifte deres forældede grej ud.

Som det er nu, er det blevet det rene kaos, der konstant blir mere kaotisk. En accellererende krig mellem sovsen og kunderne, der skal æde sovsen tilsat dårlige undskyldninger, der blir værre og værre.

Tænk om vi stadig fes rundt på landevejene i gamle Ford T'er, der skulle til mekaniker hvert halve år for at få skiftet forskellige dele ud. Det ville enhver idiot kunne se var en rigtig dårlig idé.

Get back to where you once belonged, Microsovs!


Redigeret af Prutterhunden - 13 Okt 2018 kl. 14:01
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Okt 2018 kl. 09:42
De skide opdateringer ødelægger HP's maskiner, og flere af Dell's vil simpelthen ikke lade dem installere. Det er en gang makværk, og det er en skændsel, at MS ikke rådfører sig med fabrikanterne. Skal der sælges flere Surface tingester, eller hur? Det er bare at begå en søgning. Samme opdatering, MS trak tilbage er nu rullet ud med et højere nummer, og så viser den sig at være meget værre en l,ortet de trak tilbage. Nah, det skal du sq ikke blive træt om at oplyse om - eller helt droppe skidtet
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Okt 2018 kl. 16:27
Skulle lige tjekke om det er fredag den trettende i dag, hvad det ikke er. Men jeg finder alligevel emnet trættende og gider ikke kommentere det, da jeg har kommenteret det utallige gange før, og det derfor kun kan blive gentagelser, som jo også kan være trættende. Sleepy

Mææn.. et par citater kan jeg da trætte jer med:

"It seems that the twice per year feature update release schedule for Windows 10 is taking its toll when it comes to release quality. Microsoft had to stop the distribution of the latest feature update for Windows 10 that it released on October 2, 2018 officially only days later after some customers reported that personal data was deleted during the course of the upgrade.

Microsoft confirmed that the issue and has fixed it already; the changes are currently being tested on the Windows Insider channel before the roll-out of the update continues. The data loss issue is not the only issue of the October 2018 Update of Windows 10. Reports suggest that there are at least two additional issues that users may run into.

Closing Words(:)

Both issues can be resolved by administrators on affected systems. Still, such a large number of major issues should make more users and admins cautious when it comes to the installation of new feature releases."

New Windows 10 version 1809 woes: no audio, bluescreens - gHacks Tech News

Go'weekend!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.