Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Teamviewer – Forbindelse er blokeret [ LØST ]
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Teamviewer – Forbindelse er blokeret [ LØST ]

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MOJO Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 10 Dec 2015
Sted: Bagenkop
Status: Offline
Point: 125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MOJO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Teamviewer – Forbindelse er blokeret [ LØST ]
    Sendt: 16 Maj 2019 kl. 10:04

Teamviewer – Forbindelse er blokeret



Jeg bruger den gratis version til at hjælpe

mennesker - som ikke er i stand til at hjælpe sig selv

- med vedligeholdelse af Deres PC’er

(Opdateringer – Virus ? - installering – osv.)


jeg har prøvet at komme i forbindelse med ”Teamviewer”

for at høre om jeg kan blive fri for at købe licens.


Ellers må jeg stoppe med at hjælp.


Jeg har prøvet at undersøge om der er andre – Fjernsupport programmer -

der koster GRATIS !


Jeg åbner en anden tråd med ”Hurtig hjælp” i Windows 10




Redigeret af MOJO - 16 Maj 2019 kl. 17:48
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 10:34
Den gratis version af TeamViewer tillader forbindelse i ca. 2½ time. Derefter får du en timeout. Jeg har aldrig oplevet tilsvarende problemer, hvor jeg er blevet blokeret. Får jeg Timeout meddeler jeg partneren om det, og får tilsendt ny kode fra vedkommende. Og med den kan jeg logge på igen.

Hvordan og hvornår de anser forbruget af den gratis version for at være misbrug, ved jeg ikke. Jeg anvender ikke programmet hver dag, men forsøger så vidt muligt at beskrive en fremgangsmåde til at komme et problem til livs.

Normalt kan jeg klare de fleste problemer på 5-10 minutter via TeamViewer - kun én gang har jeg været logget på i ca. 7 timer, hvor jeg blot trykkede på "Opret forbindelsen igen".

Måske din blokering har noget at gøre med, hvor ofte du anvender programmet og hvor længe?
Til top
MOJO Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 10 Dec 2015
Sted: Bagenkop
Status: Offline
Point: 125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MOJO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 11:24
@Pomse

Den gratis version af TeamViewer tillader forbindelse i ca. 2½ time. Derefter får du en timeout

Jeg får blokeret efter 3-5 minutter


Får jeg Timeout meddeler jeg partneren om det, og får tilsendt ny kode fra vedkommende. Og med den kan jeg logge på igen.

Det gør jeg også - men påny - blokeret efter 3 - 5 minutter


Normalt kan jeg klare de fleste problemer på 5-10 minutter via TeamViewer

Samme tidsforbrug normalt - måske op til 1 time


Måske din blokering har noget at gøre med, hvor ofte du anvender programmet og hvor længe?

Fra 0 gange op til 6 - 8 gange pr. månede - med tidsforbrug som nævnt tidligere
afhængig af - Opdateringer - hacker trusler - Bank problemer - E-boks problemer - osv

Det er mest ældre - som er tvunget til at bruge computere jeg servicere




Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 13:57
Der findes jo flere alternativer til teamviewer, både gratis og med betaling.
Det er dog flere år siden jeg har haft brug for den slags program, så kan ikke udtale mig om dem.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 14:03
Med det du oplyser, burde du ikke støde ind i de problemer.

Måske det lyder banalt, men går computerens ur korrekt? Prøv tjek det ud.

Du skriver ikke, hvornår du første gang oplevede problemet. Hvis problemet er opstået efter du evt. har installeret et program, kan der måske ligge en konflikt bag.

Jeg har ikke rigtig nogen løsning på problemet, men du kan prøve afinstallere TeamViewer ved hjælp af REVO Uninstaller, for at sikre at få fjernet så meget som mulig.

Prøv efter fjernelse at køre kommandoen sfc /scannow fra Powershell med administratorrettigheder og evt også gøre brug af kommandoen chkdsk /f /r i samme vindue.

Efter genstart, så prøv installer TeamViewer igen ...


Redigeret af Pomse - 16 Maj 2019 kl. 14:04
Til top
MOJO Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 10 Dec 2015
Sted: Bagenkop
Status: Offline
Point: 125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MOJO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 16:24
@Pomse

TAK til Doktor Pomse - din medicin virkede - iflg. din recept Thumbs Up

Er blevet afprøvet på en patient - konsultationen varede 16 min
uden blokeringer.

Hvordan afslutter man tråden som - opgaven / problemet løst
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af MOJO MOJO skrev:

Hvordan afslutter man tråden som - opgaven / problemet løst


På et andet forum jeg bruger, vælger man rediger i trådens første indlæg og skriver så [LØST] efter overskriften Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 17:11
Godt det blev løst Clap

Vi cykler videre Wink

Til top
MOJO Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 10 Dec 2015
Sted: Bagenkop
Status: Offline
Point: 125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MOJO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af hede hede skrev:

Oprindeligt skrevet af MOJO MOJO skrev:

Hvordan afslutter man tråden som - opgaven / problemet løst


På et andet forum jeg bruger, vælger man rediger i trådens første indlæg og skriver så [LØST] efter overskriften Smile


TAK - [LØST]
Til top
PPlys Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 11 Feb 2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 391
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PPlys Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2019 kl. 19:43
Bruger TeamViewer hver dag på arbejdet. Får aldrig time out da vi bruger Company Subscription :)

Redigeret af PPlys - 16 Maj 2019 kl. 19:44
En hilsen til jer alle fra Hundredemeterskoven!
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.219 sekunder.