Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Til Admin
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Til Admin

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Til Admin
    Sendt: 08 Aug 2019 kl. 20:28
Vær venlig at slette min profil. nettips.dk er ikke et fora jeg  længere er interisseret i at deltage i, det består efterhånden kun af to medlemmer der kæmper om det sidste ord i en teoretisk diskussion og som  ingen interesse hari hvad der ellers sker især på linux fronten , så det er ikke mere et fora for mig.Thumbs Down
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Aug 2019 kl. 21:41
Er det ulogisk at antage, at dem, der bruger Linux, også er de mest interesserede i Linux, følger med i nyheder om Linux og derfor ved mest om Linux? For mig at se, burde de mest vidende om Linux også levere mest om, hvad der sker på den front, samt øse af deres erfaring og dermed om muligt gøre de mindre vidende interesserede.

Det har jeg opfordret linuxerne på Nettips til utallige gange, men det har ikke hjulpet. Man kan ikke forvente engagerede indlæg om noget, der ikke interesserer de aktive forfattere af indlæg på Nettips og det øger næppe heller kvaliteten af disse indlæg.

Vil jeg vide noget om at bage brød, spørger jeg ikke en smed. Og vil jeg vide noget om at smede jern, spørger jeg ikke en bager.

Måske er linuxernes egen manglende engagement årsagen til at det heller ikke engagerer ikke-linuxere, samt at linuxerne på Nettips blir færre og færre.

At diktere hvad medlemmer skal skrive om eller ikke skrive om er ikke mit job og kan ikke engagere mig. Jeg kan kun opfordre til mere engagement i indlæggene og hjælpe dermed, men det er helt frivilligt at være medlem af Nettips og helt frivilligt, hvad medlemmer har lyst til at skrive om.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Aug 2019 kl. 03:32
Jeg mener at jeg tydeligt skrev at admin skulle slette min profil det er så ikke sket , i stedet får man en svada om hvor dårlig man er til at skabe interresse for linux bare fordi man nørder lidt engang imellem og ja man kan lade være med at læse det hvilket heller ikke er muligt mere. så endnu en gang slet min profil.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Aug 2019 kl. 08:19
Jeg antog, at din bøn var rettet til højere magter, når du skrev Admin med stort A.

Det var så ikke tilfældet, så din profil blir slettet omelet.

Du er sæføli altid velkommen tilbage.

God weekend, ½eski
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Aug 2019 kl. 09:49
Du bliver savnet, 1/2eski. Du får tak for de mange gange, du har rakt en hjælpende hånd ud. Lige nu kan jeg kun ønske dig en god weekend - og håbe, du finder rette forum for dine behov Unhappy
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Aug 2019 kl. 00:21
Ja det er sku trist Confused Men jeg forstår dig 1/2eski. Det er ramt lige i plet!



Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.