Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Simple Firefox Backup
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simple Firefox Backup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Simple Firefox Backup
    Sendt: 24 Sep 2021 kl. 04:01

Fbackup er et lille portable program. Det tager et sekund så har du taget en backup. Og 2 sekunder så har du lavet en restore. Jeg har haft det længe uden at bruge det da, det har ikke være nødvendigt. Men nu slettede jeg lige nogle bogmærker og et par addons Og bingo alt var genoprettet. Husk at lave et backup ofte så det sidste du har gemt kommer med.
Ganske fint program Smile

https://www.softpedia.com/get/System/Back-Up-and-Recovery/Simple-Firefox-Backup.shtml



Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Sep 2021 kl. 07:53
Tak Krummedige - det må prøves elsker hvis noget er nemt og virker LOL
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Sep 2021 kl. 13:21
Nu får jeg helt lyst til at bruge Firefox igen. Pt kører jeg med Google Chrome og Opera, men de ligner jo hinanden meget, så indtil videre vil jeg dæl'me prøve at køre med Opera og Firefox på min egen Windows computer med version 8.1 på. Takker, krumme Smile
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guffi Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Okt 2007
Status: Offline
Point: 2878
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2021 kl. 22:22

Tak, lige hvad jeg skal bruge i morgen...

:razz:


Redigeret af Guffi - 20 Okt 2021 kl. 22:23
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.