Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Se gratis Dansk TV på nettet.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se gratis Dansk TV på nettet.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fjensen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 22 Okt 2007
Status: Offline
Point: 537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jan 2009 kl. 14:31

Fint link

Nu laver man vel ikke noget ulovligt når man går ind og kigger på de enkelte kanaler. Jeg tænker på rettigheder mv. Bla. tv2 news er jo en betalingskanal.

Til top
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Jan 2009 kl. 15:12
Hej fjensen
 
Det undrede også mig, at man kan se tv2 news - da er jo er en betalingskanal, men jeg har da se tv2 news flere gange. Om det er lovligt ved jeg ikke.
garfield
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Jan 2009 kl. 12:05
Tror ikke der er mange sider med gratis TV der ikke har TV2 news med i deres udbud! Det er jo ikke fordi det er private der streamer kanalen ud, men derimod tv2s eget stream link der bliver brugt! Tror også at de udemærket ved det, så hvis de ikke ønsker det,  kan de jo bare ændre stream linket. Men mon ikke de er instesserede i at kanalen når ud til så mange som muligt, så de kan få vist deres reklamer til så mange som muligt? Bare en nøgtern betragtning :o)
Til top
fjensen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 22 Okt 2007
Status: Offline
Point: 537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jan 2009 kl. 21:49
Hej
Kan det godt passe at Tv2 og News er blevet pillet af siden. Hvor kan man ellers følge dem.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Jan 2009 kl. 12:18
Så lige at der på http://free-tv.dk på live TV siden var kommet links til nogle amerikanske tv kanaler som ABC, FOX og TNT Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31 Jan 2009 kl. 19:48
Hej alle...
Synes det er en mega fed ide med og se tv på ens pc. Har tidligere bruge Snaabstv gadget til vista sidebar. Virkede rigtig godt. Men bliver ikke lavet mere.

Så skulle der jo findes en anden mulighed. har så prøvet det via denne side. Meeen det virker ikke ret godt.

Det køre fint i 5 sec, så buffer det helt vildt. Køre igen i 5 sec, osv,osv,osv.

Der er andre muligheder, så man kan se det ordenligt
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Feb 2009 kl. 07:44
Hej
 
Jeg har for ca. 5-6 måneder siden og i min fritid startet en hjemmeside op hvor man kan høre radio og se TV stationer fra hele verden.
 
De sidste nye tiltag på siden er et forrum og en chatside som jeg også håber, vil blive en succes som siden med radio og TV stationerne er blevet det.
 
Jeg sætter en ære i, at tingene skal virke, jeg tænker her på radio og Tv stationerne. Der er ikke noget værre end at når man besøger en side og trykker på et link, så er det "dødt".
 
Når jeg skriver dette indlæg i dette forum, så er det fordi jeg har læst mange indlæg hvor brugere efterlyser en side, hvor man kan høre radio og se TV og hvor tingene virker.
 
Skal jeg være helt ærlig, så er det jo også for at få lidt mere "reklame" for min hjemmeside. Jo flere der besøger min hjemmeside, jo gladere bliver jegSmileSmileClap.
 
Du må meget gerne kikke forbi http://www.webradioen.dk når du får tid og lystClap.
 
Jeg modtager meget gerne ris eller ros fra dig om hvordan du oplever min hjemmeside. Har du nogen ideer om evt. forbedringer, så kom frem med dem!.
 
Når man sidder "alene" og laver sådan en hjemmeside, så syntes man selv, at den bare er superfed, men hvad syntes andre?
 
På forhånd tak for jeres ideer/svar.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.