Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Hvad hører du lige nu?
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad hører du lige nu?

 Besvar Besvar Side  123 679>
Forfatter
Besked
 Point: Emne-point: 3 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne-funktioner Emne-funktioner
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad hører du lige nu?
    Sendt: 06 Feb 2009 kl. 00:06
Shu-Bi-Dua: Chinese Pin Fight fra albummet 2
Til top
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 00:51
Ser en film på TV2, hvor en Elvis kopist synger "I can`t help falling in love with you" LOL. Ikke så ringe Tongue
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7602
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 01:03
Sidder og lytter til denne supergode internetradio.Wink

Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 01:04
Jeg kan ikke helt lige forstå indlægget...
Altså jeg plejer at høre en masse forskelligt... men somregel kan jeg godt lige at høre remixet numre eller techno (har den danske national melodi i en techno version)...
 
Dog selv spiller jeg jazz/blues på klaver/orgel/keyboard og andet improvisation...
 
Jeg hører sjældnt radio... men når jeg er på nettet så kører mit TV normalt i baggrunden...
Lige nu kører der TV2 Film..
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 01:13
Der er ingen... men TV2 film kører i baggrunden.
:)
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 02:51

LOL

Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 04:07
Fly... jeg har på fornemmelsen at du tit hører musik når du er på nettet?
Jeg kunne dog selv gøre det samme, men jeg føler mig meget distraheret når jeg gør det.. :(
 
Dog vil jeg sige at det til tider sker i sjældne tilfælde, eller hvis jeg har en "fjer i hatten" eller "en kæb i øret"
Og når det sker så er det som regel techno eller blues :)
 
sker at jeg så da hører en del her fra: http://www.di.fm/


Redigeret af Bindegal - 06 Feb 2009 kl. 04:21
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 04:37
øhh... jeg vil da heller ikke støde nogle fly... men da jeg nu bla. hører techno... så kan det jo måske lyde som en happening... men jeg kan altså også godt lide at høre Luciano Pavarotti, Den største!
Overasket? det er i sig selv kunst på linie (nej langt over...) med techno.
 
Jeg hører dog alligevel lidt af hvert... det sker... men da jeg jo nørder lidt, så er musik til tider lidt distraherende...


Redigeret af Bindegal - 06 Feb 2009 kl. 04:48
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 05:05
Hehe, Binde, jeg hører også noget musik nogen ville finde overraskende. Nu vil jeg ikke gå igang med en større liste af hoved-grupper. Men, skulle jeg opsummere hvor jeg for det meste hører musik fra ville det nok være:

Rock (Blød, hård, metal, gammelt, nyt, syret, heavy osv...alt!)
Klassisk ( Helst klaver, guitar eller stryger musik)
Industrial / EBM (EBM ~Eletronic Body Music, er forfader til techno og Industrial mere eller mindre)
Noget pop, langt fra alt.

Giver dig lige en smag på et par af de mere berømte EBM bands når nu du hører technoWink

Front 242: Headhunter
KMFDM: Stray Bullet
Front Line Assembly: Prophecy

Flyswap

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2009 kl. 10:20
 

Redigeret af hede - 07 Mar 2017 kl. 21:24
Til top
 Besvar Besvar Side  123 679>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.566 sekunder.